تسلیت

درگذشت آن بانوی مومنه در آستانه هفته دفاع مقدس نشان از شوق مادری مهربان برای پیوستن به روح فرزند شهیدش دارد که به راستی شهید همت اسطوره ای از شجاعت و فداکاری بود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، اکبر سلیم نژاد در پیام خود آورده است:

«انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت اسوه صبر و ایثار، ایمان و مقاومت مرحومه حاجیه خانم نصرت همت مادر شهید سرافرار سردار محمد ابراهیم همت از فرماندهان غیور و دلاوران دوران دفاع مقدس موجب تاثر و تألم شد.

مادران مؤمنه شهداء که عزیزترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه‌های واقعی ایثار و گذشت هستند که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع) و با تأسی به سیره حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) فرزندان شجاع، بصیر و انقلابی تربیت و در دفاع از ارزش‌ها، تقدیم ایران اسلامی کردند.

درگذشت آن بانوی مومنه در آستانه هفته دفاع مقدس نشان از شوق مادری مهربان برای پیوستن به روح فرزند شهیدش دارد که به راستی شهید همت اسطوره ای از شجاعت و فداکاری بود، اینجانب مصیبت وارده را به خانواده‌های محترم همت و سایر وابستگان تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند سبحان برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با فرزند شهیدش و برای عموم بازماندگان، صبر و اجر مسئلت دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =