شهبازی دبیر هیئت عالی گزینش

شهبازی، حمایت های شهردار کرج از فعالیت های هسته گزینش را موجب موفقیت این حوزه ارزیابی و از تلاش های این مجموعه قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، دبیر هیئت عالی گزینش کشور در نهاد ریاست جمهوری طی دیداری دوستانه با شهردار و مدیرکل هسته گزینش شهرداری کرج به بررسی عملکرد هسته گزینش این دستگاه پرداخت و همراهی ویژه شهردار از فعالیت های هسته گزینش را مورد قدردانی قرار داد.

شهردار کرج نیز با یادآوری تاریخچه شکل گیری هسته گزینش، این بخش را یکی از فعال ترین حوزه های شهرداری عنوان کرد و افزود: با فعالیت هسته گزینش شهرداری، جایگاه پرسنلی از هر حیث ارتقا یافته است.

وی افزود: عدم تنگ نظری، نبود نگرش انتقامجویانه و مسامحه گر، بهره مندی از بصیرت، برخورداری از صلاحیت و اخلاق مداری از جمله خصوصیاتی است که در هسته گزینش شهرداری کرج مورد توجه قرار می گیرد.

کمالی زاده ضمن قدردانی متقابل از دبیر هیئت عالی گزینش کشور به منظور حضور در شهرداری گفت: این حضور به منزله توجه این دستگاه به مجموعه مدیریت شهری کرج است.

عباس میری، مدیرکل هسته گزینش شهرداری کرج نیز در این دیدار، بخشی از اقدامات این اداره کل تا کنون را ذکر و عنوان کرد: خوشبتخانه هسته گزینش شهرداری کرج اقدامات مثبتی را از خود بر جای گذاشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =