5

جلسه اعضای شرکت های قطار شهری کشور با حضور مدیران عامل قطار شهری‌های کشور به صورت حضوری و ویدیو کنفرانس برگزار شد. بررسی مسائل و مشکلات پیرامون مشکلات موجود در اساسنامه قطار شهری ها، فروش اوراق مشارکت، جداسازی شرکت ساخت و بهره برداری از جمله مهم‌ترین موضوعاتی بود که مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، اردشیر احمدزاده مدیرعامل اتحادیه قطار شهرهای کشور در این جلسه ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس نسبت در خصوص پیگیری های صورت گرفته در اتحادیه قطار شهری های کشور برای اجرای اساسنامه یکپارچه توضیحاتی ارائه داد.

در این جلسه آخرین مسائل مربوط به قطار شهری کشور مورد بررسی قرار گرفت و تشکیل کمیته ایمنی و بهداشت محیط زیست تصویب و برای برگزاری  حضوری کمیته فنی و تخصصی با رعایت پروتکل های بهداشتی  به صورت ماهانه نیز موافقت شد. 

همچنین موضوع چالش های پیش رو مترو و قطار شهری ناشی از عدم اجرای قوانین  نیز مورد بحث قرار گرفت.

گفتنی است؛ بررسی مسائل و مشکلات پیرامون مشکلات موجود در اساسنامه قطار شهری ها، فروش اوراق مشارکت، جداسازی شرکت ساخت و بهره برداری از جمله مهم‌ترین موضوعاتی بود که مورد بررسی قرار گرفت.

این جلسه با حضور مدیرعامل قطار شهری های تهران، شیراز، اصفهان، اهواز، کرج، اسلامشهر برگزار شد و شاه محمدی مدیرکل دفتر حمل ونقل ریلی درون شهری سازمان قطار شهری های کشور و مدیرعامل قطار شهری قم نیز به صورت ویدئو کنفرانس حضور داشته و به طرح نظرات خود پیرامون موارد مطرح شده پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =