54

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از توزیع مکانیزه بیش از ۹ هزار تن آسفالت در سطح معابر مناطق ۳،۲،۱و ۶ خبر داد.

علیرضا عاقلی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار داشت: با هدف بهسازی معابر و طبق اولویت بندی از لحاظ میزان تردد و شرایط فنی و برقراری ایمنی معابر، عملیات روکش آسفالت مکانیزه سطح معابر مناطق ده گانه شهرداری کرج در دستور کار سازمان عمران قرار گرفته است.

این مسئول همچنین اظهار داشت: عملیات روکش آسفالت معابر اطراف ترمینال شهید کلانتری با تناژ مصرفی هزار و ۵۱۱ تن، پیست موتورسواری سپاه واقع در انتهای بلوار خوارزمی با صرف ۲ هزار و ۷۳۵ تن، بلوار طالقانی شمالی حد فاصل میدان طالقانی تا تپه نورالشهدا با تناژ دو هزار و ۶۱۳ تن و کاخ مروارید با صرف دو هزار و ۶۰۰ تن آسفالت توسط عوامل اجرایی سازمان انجام شده است.

عاقلی با اشاره به توزیع مکانیزه آسفالت در سطح مناطق شهرداری کرج بر اساس نیازسنجی ها و مطالعات کارشناسی و درخواست های ثبت شده شهروندان در سامانه ۱۳۷ افزود: تراش و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر کرج از اقدامات اصلی سازمان عمران است و با چند اکیپ فعال در حال انجام است تا موجبات رضایتمندی شهروندان فراهم شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =