1111

با تکیه بر تکنولوژی‌های مدرن می توان بخش اعظمی از مشکلات ترافیک درون شهری کرج را برطرف کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدرضا احمدی نژاد در آیین رونمایی از پروژه‌های مرتبط با سیستم های حمل و نقل هوشمند" ITS" شهر کرج، اظهار داشت: سیستم های حمل و نقل هوشمند مفهومی تازه در عرصه مهندسی ترافیک است که نقش بسیار مهمی در امنیت و پویایی حمل و نقل به عهده دارد.

وی با بیان اینکه افزایش کارآیی شبکه حمل و نقل و ترافیک، دستاورد بهره‌گیری از سیستم‌های حمل و نقل هوشمند است، افزود: به طور قطع با تکیه بر تکنولوژی‌های مدرن و جدید می‌توان بخش اعظمی از مشکل ترافیک درون شهری کرج را برطرف کرد.

احمدی نژاد تصریح کرد: در حال حاضر ۷۴ سامانه نظارت تصویری در ۶۹ معبر و تقاطع ، ۸۰ سامانه پلاک خوان در ۵۷ معبر و ۸ دوربین ثبت تخلف سرعت در ۴ معبر جانمایی و  نصب شده است.

طی این آیین و به صورت رسمی از طرح مکانیزه کاهش آلایندگی هوای شهر(معاینه فنی) "از طریق دوربین های ترافیکی" به ارزش ۳۰ میلیارد ریال، چهار سامانه ثبت تخلفات سرعت غیرمجاز به ارزش ۴۰ میلیارد ریال و ۹ سامانه نظارت تصویری به ارزش ۲۰ میلیارد ریال رونمایی شد.

لازم به توضیح است، راه اندازی تابلوهای پیام رسان متغیر خبری(VMS) هوشمند به ارزش ۱۰ میلیارد ریال و هوشمندسازی تقاطعات به ارزش ۶۰ میلیارد ریال از دیگر طرح هایی است که در این روز مورد رونمایی و بهره برداری قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =