سردار محمدیان

رفع گره‌های ترافیکی با هوشمند سازی سیستم حمل و نقل عمومی در در اولویت مدیریت شهری کرج است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، سردار عباسعلی محمدیان در آیین رونمایی از پروژه های مرتبط با سیستم های حمل و نقل هوشمند، عنوان کرد: رفع گره‌های ترافیکی با هوشمند سازی سیستم حمل و نقل عمومی در اولویت مدیریت شهری کرج قرار دارد.

این مسئول توضیح داد: مدیریت شهری کرج تعامل و همکاری سازنده ای با نیروی انتظامی جهت هوشمند سازی سیستم حمل و نقل عمومی دارد که این امر به مدیریت ترافیک در این کلانشهر منجر می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه سرانه خودرو در کرج از دیگر کلانشهرها بیشتر است، توضیح داد: در کشور به ازای هر ۴ نفر، یک خودرو وجود دارد این در حالی است که در کرج به ازای هر ۲ نفر یک خودرو وجود دارد و همین امر ضرورت مدیریت ترافیک را در مرکز البرز دو چندان می کند.

فرمانده انتظامی استان البرز، حرکت به سمت هوشمند سازی را یکی از مهم ترین راهکارهای رفع معضل ترافیک در شهرهای پر ترافیک امروزی برشمرد و ادامه داد: خوشبختانه با همکاری مدیریت شهری و ارتباط مستقیم مدیر هر منطقه با نیروی انتظامی همچنین استقرار نیروهای راهنمایی رانندگی در مرکز کنترل ترافیک توانستیم عملکرد مناسبی در این حوزه داشته باشیم.

سردار محمدیان در ادامه صحبت های خود به ضرورت اجرای برنامه ششم توسعه در حوزه هوشمند سازی سیستم حمل و نقل عمومی شهرها اشاره کرد و گفت: خوشبختانه استان البرز در اجرای این برنامه در کشور الگو شده و اولین استانی است که این طرح را اجرایی کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =