لوله گذاری

معاون امور عمرانی منطقه یک شهرداری کرج از اجرای عملیات حذف انهار و کانیوگذاری در منطقه اسلام آباد خبر داد.

امیر سعید حدادیان در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اینکه پروژه ایجاد شبکه فاضلاب در منطقه اسلام آباد در حال انجام است، اظهار داشت: حدود ۶۰ درصد این منطقه تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار گرفته و طبق برنامه ریزی صورت گرفته از سوی آبفا و هماهنگی با شهرداری مابقی این محدوده نیز تا پایان سال به این شبکه متصل می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته برای ایجاد ۲۲۰۰ متر شبکه فاضلاب در این منطقه مجوز صادر شده، افزود: امسال نیز مجوز  اجرای ۳۵۰۰ متر شبکه صادر شده که عملیات آن در حال انجام است.

معاون عمرانی منطقه یک شهرداری کرج با اشاره به اینکه با تعاملات مثبت شهرداری و آبفا، انشعابات فاضلاب از خیابان ولیعصر تا سرخانی خارج از نوبت در حال انجام است، اظهار کرد: شهرداری عملیات حذف نهر و کانیوگذاری از ابتدای اسلام آباد تا کوچه ولیعصر را در دستور کار دارد که همزمان با اجرای شبکه فاضلاب بخشی از عملیات کانیوگذاری انجام شده و مابقی نیز در حال اجراست.

این مسئول اضافه کرد: متعاقب آن اجرای شبکه فاضلاب در کوچه های منتهی به خیابان شریعتی نیز اجرا می‌شود.

وی افزود: علیرغم مشکلات کار عمرانی در منطقه اسلام آباد از جمله باریکی معابر و سختی زمین، امیدواریم با همکاری آبفا تا پایان سال کل منطقه اسلام آباد تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =