ناصربخت

دوره های حضوری نیز با رعایت کامل پروتکل ها و حفظ فاصله اجتماعی، با کمترین تعداد نفرات شرکت کننده برگزار می شود.

احمد ناصربخت در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، با اذعان بر اینکه دوره های آموزشی با هدف تعالی علمی، عملی و سازمانی افراد برگزار می شود، به اجرای برخی از دوره های آموزشی به صورت مجازی و غیرحضوری اشاره کرد و این اقدام را در جهت حفاظت از سلامتِ کارکنان و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا برشمرد.

وی گفت: دوره های حضوری نیز با رعایت کامل پروتکل ها و حفظ فاصله اجتماعی، با کمترین تعداد نفرات شرکت کننده برگزار می شود.

این مسئول، برپایی نخستین دوره آموزش ضمن خدمت در رشته علم اطلاعات و دانش شناسی و کاربردهای سازمانی را ویژه کارکنان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج ذکر کرد که با همکاری ریاست این سازمان، با موفقیت به پایان رسیده است.

به گفته معاون شهردار کرج در حوزه برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، کارمندان شاغل در حوزه کتابخانه ها و فرهنگسراهای زیرمجموعه سازمان فرهنگی در این دوره شرکت داشتند و یکی از مهمترین اهداف آن پیشبرد اهداف حوزه کتاب و کتابخوانی بوده است.

این مسئول، برخی موضوعات دوره را شامل آرشیو سازمانی و رده بندی عنوان کرد و ادامه داد: این مرحله از آموزش حضوری در حالی برگزار شد که مرحله قبلی آموزش ها به صورت غیرحضوری اجرا شده بود. 

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج در پایان از برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت در رشته "علم اطلاعات و دانش شناسی و کاربردهای سازمانی" و دوره تکمیلی درآمد، ویژه روسای درآمد مناطق خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =