آرامستان

رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج از اعلام رضایت ۹۷ درصدی ستاد مدیریت کرونا استان البرز در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی در مراحل تغسیل، تکفین و تدفین اموات در بهشت سکینه (س) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حمیدرضا عسگری گفت: ستاد مدیریت کرونا استان البرز از اجرای پروتکل های بهداشتی طی مراحل تغسیل، تکفین و تدفین اموات در آرامستان بهشت سکینه (س) ۹۷ درصد اعلام رضایت کرده که این مهم توسط ستاد مدیریت کرونای شهرداری کرج به سازمان ابلاغ شده است.

وی افزود: در بخش دیگری از این ابلاغیه موضوع رضایت از عدم حضور وابستگان متوفی در مراسم خاکسپاری و ترحیم ۴۵ درصد اعلام شده که این مهم نگرانی هایی را برای مسئولین به وجود آورده است.

عسگری ادامه داد: در پی آغاز موج سوم بیماری کرونا و افزایش متوفیان ناشی از بیماری، محدودیت های مجددی برای این آرامستان در نظر گرفته شد که بسیاری از مراجعین در اجرای این محدودیت ها با سازمان همکاری مطلوب داشتند. با این حال تعدادی دیگر با توجه به شرایط روحی و روانی که در شرایط بحرانی با آن مواجه می شوند متاسفانه علی رغم هشدارها و توضیحات کارکنان، پروتکل ها را رعایت نکرده و اصرار به برگزاری مراسم گسترده دارند که تا حد ممکن اجرای این گونه اقدامات توسط سازمان جلوگیری شده است.

رییس سازمان اظهار کرد: طی ابلاغیه ستاد مدیریت کرونا در البرز و در راستای کنترل تجمعات در آرامستان بهشت سکینه (س) مراسم خاکسپاری و ترحیم باید با حضور حداکثر ۱۰ نفر از بستگان درجه اول برگزار شود که امیدوار هستیم خانواده های داغدار نهایت تعامل را با مجموعه مدیریت آرامستان ها داشته باشند.

حمید رضا عسگری ضمن تاکید بر این مهم که تا اطلاع ثانوی آرامستان بهشت سکینه در روزهای پنج شنبه و جمعه تعطیل می باشد، اضافه کرد : اعمال محدودیت های وضع شده با هدف کاهش زنجیره انتقال بیماری است که تا گذر از این دوران همه باید نسبت به انجام آن متعد و مسئولانه رفتار کنیم. 


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =