مهدوی

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج: مدیران ارشد مدیریت شهری برای شرکت در وبینار مدیریت شهری، تاب آوری و کوید ۱۹ که به همت این مرکز برگزار می شود، ثبت نام کنند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، غدیر مهدوی اظهار داشت: تاب آوری کرونا این روزها به دغدغه مهمی برای شهرها و جهانی شدن آن تبدیل شده است؛ به طوری که در شهرهای بلاخیز حائز اهمیت است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: با وجود اهمیت این موضوع؛ اما مدیریت شهری در پرداختن به آن و بعضا در هنگام وقوع حوادث شهرها کل جهان خسارات بیشتری را متحمل می کنند در دورانی از شهرسازی به سر می بریم که اکولوژی کره زمین به طور فزاینده ای تحت تاثیر فعالیت های انسانی قرار گرفته است. با توسعه شهرنشینی، شهرها به مراکز توجه تبدیل شده اند و تقاضا برای منابع طبیعی و توجه به تاثیرات محیطی جهانی آن ها افزایش یافته است.

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج افزود: هدف این وبینار تبیین مفهوم تاب آوری کرونا و تاثیر فاصله اجتماعی و مشارکت اجتماعی در برنامه ریزی شهری است.

مهدوی بیان کرد: این وبینار توسط دکتر صلاح الدین قادری عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی – جامعه شناسی و نقد و بررسی آن توسط اینجانب ارائه می شود.

این مسئول در شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: مدیران شهری جهت ثبت نام و دانلود جزوه آموزشی به پروفایل آموزشی خود به آدرس exam.mstkaraj.ir مراجعه نمایند.

این عضو شورا یادآور شد: این وبینار به همت مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج با همکاری اداره آموزش، دانشگاه خوارزمی و سازمان فناوری اطلاعات روز چهارشنبه ۳۰ مهر ساعت ۱۲ برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =