سلیم نژاد

رئیس شورای اسلامی شهر کرج بیست و سومین سالگرد تأسیس رادیو البرز را به دست اندرکاران این رسانه تبریک گفت و اظهار داشت: رادیو البرز رسانه ای هوشمند با رویکرد مطالبه گری و فرهنگی و سرگرمی است و یک سرمایه ارزشمند اجتماعی به شمار می رود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، اکبر سلیم نژاد گفت: رادیو البرز با تولید برنامه های متنوع به ذائقه گروه های مختلف سنی و اقشار مختلف جامعه پاسخ گفته و با بیش از دو دهه سابقه درخشان برای شهروندان و افکار عمومی رسانه ای نام آشنا و هویتمند می باشد. همچنین این رسانه در پیگیری مشکلات و مطالبات مردم و انعکاس کمبودها و مشکلات صراحت لهجه ای دوست داشتنی دارد و در تلاش است تا پل ارتباطی بین مردم و مسئولان باشد.

وی افزود: اینجانب ضمن قدردانی از انعکاس خدمات و اقدامات مدیریت شهری کرج در بخش های خبری، ویژه برنامه ها و تولیدات مشارکتی رادیو البرز و استقبال از تداوم نقدسازنده و انعکاس صدایِ مردم و بیان کمبودها و کاستی ها، برای همه عزیزان و زحمتکشان این رسانه و شبکه رادیویی آرزوی موفقیت کرده و امیدوارم کماکان شاهد تعالی رادیو البرز در جهت جلب بیشتر رضایت مخاطبین و شهروندان گرامی باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =