امیرحسین کاظمینی

مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج از اجرای طرح ضربتی جمع آوری عاملان سد معبر خبر داد و گفت: به منظور پاکسازی دستفروشان از معابر، وانت بارهای میوه فروشی جاده محمدشهر نیز جمع آوری شدند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ امیر حسین کاظمینی از اجرای طرح ضربتی جمع آوری عاملان سد معبر با همکاری واحد کنترل نظارت خبر داد و گفت: این مهم به منظور سهولت در رفت و آمد شهروندان و برخورد با متخلفان و صنوف مزاحم انجام شده است.

وی با بیان اینکه خودروهای عرضه کننده میوه و تره بار با ریختن ضایعات و تجمع در معابر پر تردد منظر و سیمای شهری را بر هم زده و ناقض حقوق شهروندان هستند، افزود: طرح ضربتی پاکسازی وانت بارهای میوه فروشی با هدف ایجاد محیطی آرام و زیبا و سهولت در رفت و آمد و رفع مزاحمت برای شهروندان انجام شد.

مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج با هشدار به عاملان سد معبر، افزود: برابر قانون، عرضه و ارائه هرگونه کالا از طریق هر نوع خودروی سواری و یا باری در حاشیه خیابان و پیاده روها غیرمجاز و تخلف محسوب شده و در صورت مشاهده اطلاع رسانی و اخطار لازم داده می‌شود و در صورت تکرار جمع آوری خواهند شد.

کاظمینی همچنین از شهروندان درخواست کرد تا با تامین مایحتاج خود از طریق فروشگاه های معتبر و غرفه های عرضه میوه و تره بار تحت نظارت سازمان میادین، به رواج کسب و کار قانونی کمک کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =