احد رسولی

رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و بافت های فرسوده شورای شهر کرج گفت: سرانه های بهداشتی درمانی کلان‌شهر کرج از استان‌های محروم پایین تر است.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، احد رسولی در خصوص شیوه نامه صدور پروانه ساختمانی املاک واقع در کاربری های خدماتی، گفت: این شیوه نامه به استناد قانون تعیین وضعیت املاک واقع در طرح های دولتی و شهرداری ها تنظیم شده و هدف از ابلاغ آن تسهیل فرآیندها، افزایش رضایت شهروندان و کاهش شکایات در مراجع قضایی است.

وی ضمن ابراز تاسف از اینکه شهرداری و اعضای شورای شهر از کنار موضوع ماده واحده به راحتی عبور می کنند، گفت: ای کاش مستندات مربوط به کمبود سرانه های خدماتی شهر توسط معاونت شهرسازی و معماری شهرداری ارائه شود.

رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و بافت های فرسوده شورای شهر کرج گفت: کرج یک شهر افسار گسیخته است که در دوره های گذشته نتواسته سرانه های خدماتی خود را تامین کند و این مهم باید از سوی شورای شهر مورد توجه واقع شود.

رسولی یادآور شد: در طرح تفصیلی جدید فضای لازم برای کسری سرانه ها را یا نمی بینیم یا کم می بینیم یا چشممان را می بندیم و رد می شویم.

وی در پایان از مدیریت شهری خواست برای رفع کمبود سرانه های خدماتی تلاش کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =