عمران

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج با اشاره به اینکه شهرداری کرج آسفالت مورد نیاز مجموعه مدیریت شهری برای پروژه های شهری در کارخانه آسفالت شهرداری تولید می شود از توزیع بیش از ۱۰ هزار تن آسفالت در سطح معابر مناطق ده‌گانه شهر خبر داد.

علیرضا عاقلی در گفتوگو با پایگاه خبری کرج امروز ضمن تشریح میزان آسفالت توزیع شده در مناطق شهر، اظهار کرد: عملیات روکش آسفالت مکانیزه در محدوده منطقه ۸، بلوار طالقانی حد فاصل تپه نورالشهدا تا میدان طالقانی با تناژ مصرفی سه هزار و ۵۰۰ و خیابان های سیدالشهدا، بسیج و یاسر۱ با تناژ مصرفی هزار و ۳۲۰ تن اجرایی شده است.

وی همچنین میزان تناژ مصرفی در شهرک رازی حصارک در منطقه ۵ را هزار و ۴۷۰ تن اعلام کرد و گفت: در پارک علم و فناوری واقع در منطقه ۶ نیز چهار هزار و ۵۰۰ تن آسفالت صرف شده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج با اشاره به اینکه اجرای عملیات آسفالت در معابر به منظور رفاه حال شهروندان و تسهیل در تردد وسایل نقلیه و بهسازی معابر انجام می شود، گفت: روند اصلاح معابر منطقه ده گانه شهرداری کرج، تراش و روکش آسفالت جاده مخصوص کرج از پل کلاک تا دوربرگردان دوم در محدوده منطقه ۱۰ و جاده تندرستی پارک چمران در دستور کار سازمان عمران قرار دارد.

عاقلی با بیان اینکه عملیات روکش، لکه گیری آسفالت و بهسازی معابر مناطق مختلف شهر کرج از برنامه های اولویت دار سازمان عمران در حوزه عمرانی و خدماتی است، گفت: امیدواریم با ادامه این روند بخش عمده ای از مشکلات شهروندان در زمینه تامین زیرساخت ها کاهش یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =