روز بازارها - کراپ‌شده

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج از ضدعفونی ۱۴ بازار روز کرج برای مقابله با کرونا خبر داد و گفت: فرایند گندزدایی نیز هر هفته انجام می‌شود.

احمد خیری در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به وجود ۱۴ بازار روز فعال در کلان‌شهر کرج، گفت: بالغ بر ۴۰۰ غرفه در این بازارها دایر است و روزانه به مردم خدمات دهی می شود.

وی با اشاره به استقبال مردم از بازار روزها به دلیل قیمت و کیفیت مناسب، گفت: فضای بازارها برای پیشگیری از ویروس کرونا در چند نوبت به صورت روزانه ضد عفونی می شوند.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج همچنین تاکید کرد: فرایند گندزدایی بازارها روز دوشنبه هر هفته با همکاری معاونت خدمات شهری انجام می شود.

خیری با اشاره به گزارش ستاد ملی مبارزه با کرونا و دانشگاه علوم پزشکی استان مبنی بر شدت فراگیری ویروس کرونا، گفت: ضدعفونی بازار روزها به طور مداوم انجام می شود و تا کنترل شرایط این برنامه ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه حفظ سلامتی شهروندان و کارکنان بازار روزها از اولویت های سازمان است، گفت: استفاده از ماسک برای پرسنل سازمان و غرفه داران الزامی و از ورود مشتریان بدون ماسک بهداشتی به حریم بازارها ممانعت می شود.

به گفته سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج نظارت های نامحسوس جهت رعایت بهداشت تشدید و ناظرین کمیته انضباتی مطابق بخشنامه ها با متخلفان برخورد خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =