بازدیدمدیر کل بازرسی

مدیرکل بازرسی شهرداری کرج ضمن بازدید از ساختمان مرکزی شهرداری که با هدف تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد بر تقویت زیرساخت‌ها تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، رسول خسرو زاده صبح امروز ضمن بازدید از واحدهای مختلف ساختمان مرکزی شهرداری کرج، اظهار کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی کارکنان ضروری است.

وی با تاکید بر حضور دو سومی کارکنان در ادارات، گفت: دورکاری برای کارکنانی که می توانند کار خود را از دور انجام دهند، مورد تاکید است.

مدیرکل بازرسی شهرداری کرج با اشاره به اینکه پایش عملکرد پرسنل در مرکز، معاونت ها، مناطق، سازمان های تابعه شهرداری باید از سوی معاونت برنامه ریزی و توسعه، امور اداری و اداره درمان  به صورت روزانه و یا یک روز در میان انجام شود، گفت: به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی که زدن ماسک از مهم ترین آنهاست، بازدیدهای سر زده از کل مجموعه مدیریت شهری حداقل هفته ای سه روز باید انجام شود.

خسرو زاده همچنین بر فراهم کردن زیرساخت های بهداشتی مانند دستگاه های ضد عفونی کننده پدالی، تب سنج، دستگاه های سم پاش در ساختمان مرکز تاکید کرد و افزود: با توجه به اهمیت سلامت پرسنل و ارباب رجوع هرچه سریع تر این تجهیزات فراهم شود.

ایجاد تهویه برای اتاق هایی که فاقد پنجره و گردش هوای آزاد هستند، جمع آوری خودکارهایی که برای استفاده عموم در دبیرخانه قرار گرفته است، ایجاد نشانه گذاری روی زمین و صندلی های انتظار به منظور رعایت فاصله گذاری، ضد عفونی روزانه ساختمان پس از خروج پرسنل و قبل ورود آنها به محل کار و اعلام لیست پرسنلی که از قانون یک سوم در هر روز بهره می گیرند از دیگر مواردی بود که خسرو زاده بر آن تاکید جدی داشت.

وی همچنین به ضرورت تهیه پک های بهداشتی برای پرسنل خدمات و پرسنلی که با پرونده های کاغذی سرو کار داشته و یا پرسنلی که به صورت مداوم با ارباب رجوع دیدار دارند، تاکید کرد و گفت: پیگیری های لازم برای تحقق این پیشنهاد نیز با سرعت انجام شود.

مدیرکل بازرسی شهرداری کرج با حضور در محل کار پزشک معتمد شهرداری نکات لازم برای پیشگیری از بیماری کرونا در محل کار را جویا شد و بر رعایت این نکات از سوی واحدهای مربوزه تاکید کرد.

خسرو زاده ضمن تذکر به همکارانی که از زدن ماسک غافل شده بودند، گفت: با توجه به اینکه در موج سوم شیوع کرونا هستیم و رعایت موارد ایمنی در مرحله اول برای سلامتی خود و در مراحل بعد برای سلامتی دیگران از ضروریات به شمار می رود، راحت ترین اقدام برای پیشگیری از این بیماری که ماسک زدن است، که باید جدی گرفته شود.

وی اضافه کرد: افرادی که پس از تذکرات تیم پایش بهداشتی نیز از زدن ماسک امتناع کنند، به کمیته انضباطی معرفی و با آنها برخورد جدی صورت می گیرد.

مدیرکل بازرسی شهرداری کرج ضمن اعلام رضایت بخش بودن وضعیت بهداشتی ساختمان مرکز بر ادامه روند بازدیدها به منظور نهادینه کردن فرهنگ استفاده از ماسک و رعایت موارد بهداشتی تاکید کرد.

لازم به توضیح است، از این پس تیم پایش بهداشتی شهرداری کرج متشکل از نمایندگان معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، اداره درمان، اداره کل پشتیبانی، اداره کل های حراست و بازرسی و اداره کل ارتباطات و امور بین الملل هفته ای سه روز به صورت سر زده از بخش های مختلف مجموعه مدیریت شهری اعم از ساختمان مرکز، معاونت ها، مناطق و سازمان های تابعه بازدید خواهند کرد و در صورت مشاهده عدم رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه نزدن ماسک، با افراد خاطی برخورد می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =