بزنی بیرانوند

رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای شهر کرج گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل بارش و به منظور جلوگیری از آب گرفتگی و آلودگی های زیست محیطی، لایروبی مستمر دستی و مکانیزه کانال ها و انهار سطح شهر در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، فریده بزنی بیرانوند با بیان اینکه امسال در آستانه فصل بارش ها و به منظور آمادگی و پیشگیری از بروز سیلاب در سطح شهر لایروبی انهار و رودخانه های در دستور کار مجموعه مدیریت شهری قرار گرفته شود، اظهار کرد: همه نقاط حادثه خیر که امکان طغیان یا آب گرفتگی دارند، شناسایی و مسیل ها، کانال ها و انهار قبل از آغاز بارش ها لایروبی شوند.

وی دلیل اصلی آبگرفتگی انهار واقع در داخل شهر را پسماندها، زباله ها و ظروف یکبار مصرف رها شده در محیط دانست و از شهروندان خواست با مدیریت صحیح زباله ها در مبدأ و انداختن آن در مخازن پسماند تعبیه شده در معابر، مدیریت شهری را یاری کنند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد:  مردم برای حفظ بهداشت محیط از انداختن دستکش و ماسک‌های مصرف شده روی زمین خودداری کنند این اقدام مانع آبگرفتگی ۹۰ درصد جوی‌های معابر در زمان بارش‌های جوی می‌شود.

بزنی بیرانوند گفت: حفاظت از محیط زیست و سلامتی پاکبانان که ضامن سلامتی شهری هستند و در صف اول مقابله با کرونا ویروس فعالیت می کنند، ضروری است.

وی گفت: در این شرایط خاص همه باید به وظایف شهروندی خود عمل کنیم و سعی برآن داشته باشیم که محیط زندگی و شهری را تا حد امکان سالم نگه داریم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای شهر کرج به جلسه های رفع مشکلات نهر سیاه جوی نیز اشاره کرد و افزود: راهکارهای جلوگیری از هر گونه مشکلی در نهر فوق بررسی و مقرر شده اقدامات لازم از سوی دستگاه های مرتبط انجام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =