گذر سبز حاشیه رودخانه کرج

شهردار کرج با اشاره به آغاز موج سوم کرونا و فرارسیدن فصل بارش ها، گفت: به منظور ارتقای سطح ایمنی در مجموعه مدیریت شهری، ضروری است تا نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی با جدیت بیشتری دنبال شود.

علی کمالی زاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، با اشاره به اهمیت سلامت کارکنان و حفظ سرمایه های انسانی در ادارات، اظهار کرد: اداره کل بازرسی شهرداری کرج در این خصوص بازدیدهای متوالی را در دستور کار تیم پایش مدیریت شهری اعم از نمایندگان دستگاه های نظارتی، معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی، درمان و اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قرار داده است.

وی با تاکید بر اینکه تمامی کارکنان به منظور ارتقای سلامت خود و همکاران در محیط کار موظفند با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در محل کاری خود حاضر شوند، گفت: بخش اعظمی از کنترل سلامت کارکنان با همکاری خودشان مبنی بر رعایت نکات بهداشتی امکان پذیر است.

شهردار کرج حضور کارکنانی که دارای علائم مشکوک به کرونا هستند در اداره را غیر ضروری اعلام کرد و گفت: مدیران با مرخصی این کارکنان موافقت و افراد مشکوک تا بهبودی کامل به محل کار خود مراجعه نکنند.

کمالی زاده با بیان اینکه اقدامات مذکور به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و سلامت کارکنان انجام می شود، از تمامی پرسنل خواست تا با رعایت جدی نکات بهداشتی، مدیریت شهری را در تحقق این هدف یاری کنند.

وی با بیان اینکه حضور ارباب رجوع در ادارات بدون رعایت پروتکل های بهداشتی نیز ممنوع است، گفت: ارائه خدمات الکترونیکی در این برهه زمانی باید بیش از پیش فعال شود تا سلامت شهروندان نیز به دلیل حضور در ادارات به خطر نیفتد. این مهم در برخی مناطق شهری از جمله منطقه ۹ اجرایی شده و شهروندان می توانند از خدمات غیرحضوری استفاده کنند.

شهردار کرج در پایان از اقدامات انجام شده از سوی دستگاه های نظارتی و پیگیری این دستگاه ها جهت تشدید نظارت بر رعایت نکات بهداشتی، قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =