4

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از پیشرفت فیزیکی پروژه ادامه بلوار جمهوری شمالی (۳۵ متری احداثی) خبر داد و گفت: این مهم با هدف کاهش بار ترافیکی در بلوار موذن و اتصال بلوار بوعلی به جمهوری شمالی در دستور کار قرار گرفته است.

علیرضا عاقلی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، با اشاره به اینکه پروژه ۳۵ متری احداثی شامل دو لاین است، اظهار کرد: این پروژه به طول ۵۰۰ و عرض ۵/۱۰ متر احداث می شود.

وی اضافه کرد: در لاین جنوبی تاکنون حدود هشت هزار و ۵۰۰ متر مکعب عملیات خاکریزی در چهار لایه انجام شده و رگلاژ، آب پاشی و تحکیم بستر به طور کامل انجام شده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج افزود: عملیات جدولگذاری رفیوژ میانی به طول ۳۰۰ متر، تخریب دیوار بتنی دانشگاه هنر به طول ۹۰ متر و برچیدن دیوار بتنی دانشگاه هنر به طول ۷۰ متر اجرایی شده و پیاده رو سازی، زیرسازی و آسفالت مکانیزه معبر در دستور کار سازمان قرار دارد.

عاقلی با بیان اینکه اجرای دیوار پیش ساخته حائل بین شمال دانشگاه هنر و جنوب بلوار ۳۵ متری احداثی به طول ۵۰۰ متر نیز از دیگر اقدامات آتی سازمان در این پروژه خواهد بود اظهار امیدواری کرد: با بهره برداری از این پروژه رضایتمندی شهروندان به ویژه ساکنان این منطقه فراهم شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =