میروکیلی - کراپ‌شده

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری کرج با اشاره به برگزاری رزمایش خود حفاظتی از دستگاه‌های اجرایی، گفت: آمادگی نیروهای عملیاتی در شرایط بحرانی ارزیابی می شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ سید علی اکبر میروکیلی در رزمایش سراسری آمادگی دفاعی از اماکن اداری مانور عملیاتی بسیج، بحران و آمادگی که در مرکز علمی و کاربردی شهرداری کرج با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی برگزار شد، گفت: در این مانور پرسنل مرکز علمی کاربردی به همراه ۵۰ نفر از نیروهای ستادی و عملیاتی با شرکت در برنامه های از پیش طراحی شده آمادگی دفاعی خود را در مقابله با بحران به نمایش گذاشتند.

وی اضافه کرد: همچنین نسبت به اجرای مانور عملیاتی مقابله با حوادث احتمالی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران پس از آموزش های پیش بینی شده اقدام شد.

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری کرج گفت: امروز به برکت رشادت، ایثار و فداکاری بسیجیان و از جان گذشتگی شهداء انقلاب الحمداله کشور به درجه ای از بالندگی دست یافته است که به الگویی تمام عیار برای آزادیخواهان جهان تبدیل شده است.

میروکیلی گفت: برگزاری مانور مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج در راستای زنده نگاه داشتن فرهنگ بسیج، ایثار و شهادت و اقدامات جهادی برگرفته از منویات رهبر معظم انقلاب صورت گرفته و طراحان این برنامه تلاش داشته اند تا ضمن ارزیابی تجهیزات و امکانات موجود آمادگی نیروهای عملیاتی را در شرایط بحرانی مورد ارزیابی قرار دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =