آیین بهره برداری از تلB5 از مجموعه تل های شهدای حصارک

شهردار کرج در آیین بهره برداری از پل B۵ از مجموعه پل‌های شهدای حصارک با تاکید بر اینکه این پروژه در یکی از نقاط محروم شهر واقع شده است، گفت: روند سازندگی در شهر به ویژه در نقاط محروم با قدرت ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ علی کمالی زاده ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح ششمین پل از مجموعه پل های شهدای حصارک که با حضور اعضای شورای شهر و مدیران شهری همراه بود، اظهار کرد: اجرای این پروژه سال ۹۲ کلید خورد و ۱۱ شرکت در مناقصه شرکت کردند.

وی اعتبار این پروژه را ۷۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: پروژه چند سطحی شهدای حصارک برای شهر ارزش افزوده بالایی ایجاد کرده و در حال حاضر بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان ارزش دارد.

شهردار کرج در ادامه با بیان اینکه در ابتدا پروژه سه سطحی بود اما با مشکلاتی مواجه شدیم، گفت: وجود گالری مترو باعث شد پروژه به صورت چهار سطحی انجام شود.

کمالی زاده اضافه کرد: با توجه به مشکلات بر سر راه پروژه اما با توانمندی مهندسان کشور و مجریان در شهرداری کرج این پروژه با موفقیت اجرا شد.

وی با تاکید بر اینکه این پروژه در ورودی شهر کرج از سمت قزوین واقع شده است، گفت: اصلاح ورودی های شهر که مورد تاکید شورای محترم بود با اجرای این پروژه محقق شده است.

شهردار کرج یکی از پیچیدگی های موجود را انجام عملیات عمرانی در شاهراه مواصلاتی (اتوبان کرج) اعلام کرد و گفت: این پروژه بدون حتی یک روز وقفه پیش رفته است.

کمالی زاده در بخش دیگری با تاکید بر اینکه سه پل از مجموع شش پل این پروژه در دوره چهارم شورا به بهره برداری رسید، گفت: سه پل دیگر که در اجرا با مشکلات زیادی نیز مواجه بود در این دوره به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به انجام عملیات زیباسازی، نصب علائم ترافیکی، ایجاد فضای سبز و آسفالت پل، گفت: از شورای اسلامی شهر، معاونت های شهرداری و زیرمجموعه های مربوطه، سازمان های دخیل در اجرا، پیمانکار طرح و پلیس راه قدردانی می کنم.

شهرداری کرج با تاکید بر اینکه این پروژه در یکی از نقاط محروم شهر واقع شده است، گفت: روند سازندگی در شهر به ویژه در نقاط محروم با قدرت ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =