علی رضا عاقلی

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از آغاز عملیات احداث زمین های ورزشی در مناطق کم برخوردار شهر خبر داد.

علیرضا عاقلی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، با اشاره به اهداف و سیاست های مجموعه مدیریت شهری کرج مبنی بر ارتقای سلامت شهروندان و ترویج فرهنگ ورزش، گفت: با هدف افزایش سرانه ورزشی در راستای تحقق سیاست های مدیریت شهری، عملیات احداث زمین ورزشی در مناطق ۶، ۷ و ۸ کرج آغاز شد.

وی با اشاره به کمبود شدید فضاهای ورزشی در مناطق محروم شهر کرج و لزوم افزایش سرانه ورزشی در این مناطق، گفت: عملیات ساخت تجهیز زمین ورزشی در منطقه ۸ در پارک بوعلی و منطقه ۷ در پارک گل نرگس در حال انجام است و ساخت زمین ورزشی منطقه ۶ در پارک لاله در دستور کار سازمان قراردارد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج با بیان اینکه این پروژه در ارتقای سطح کیفی زندگی ساکنان این مناطق به ویژه اوقات فراغت جوانان تاثیر بسزایی خواهد داشت عنوان کرد: مساحت زمین های ورزشی مناطق ۷ و ۸ حدود هزار مترمربع و زمین ورزشی منطقه ۶ حدود ۷۰۰ متر مربع است که این عملیات شامل احداث دیوار دور زمین، نصب نرده، روکش آسفالت، رنگ آمیزی، نصب تجهیزات ورزشی و ساخت رختکن است.

عاقلی گفت: در پارک بوعلی پس از جانمایی زمین، خاکبرداری و ایجاد پی دیوار انجام شده و سنگ کاری دیوار در حال اجرا است.

وی همچنین افزود: در پارک گل نرگس پس از خاکبرداری پی کنی دیوار انجام شده و خاکبرداری زمین ورزشی پارک لاله در منطقه ۶ نیز در دستور کار سازمان قرار دارد. امید است با بهره برداری از این زمین های ورزشی موجبات رضایتمندی ساکنان این مناطق فراهم شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =