مهدی لطفی

مدیر منطقه هشت شهرداری کرج گفت: در شش ماهه نخست سال جاری بیش از ۷۲ هزار مترمربع از معابر منطقه بهسازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ مهدی لطفی با تأکید بر لزوم ساماندهی معابر شهری اظهار کرد: روند ساماندهی معابر سطح منطقه با اقدامات متعدد عمرانی در زمینه آسفالت ریزی، دال گذاری، پیاده رو سازی و جدولگذاری به منظور رفع مشکلات تردد شهروندان و زیباسازی سطح شهر ادامه دارد.

وی از اجرای سه هزار متر جدولگذاری در سطح معابر منطقه خبر داد و تصریح کرد: از ابتدای سال جاری حدود ۲۴ هزار تن آسفالت در قالب عملیات روکش و تراش در منطقه توزیع شده است.

مدیر منطقه هشت شهردای کرج گفت: ساماندهی خیابان اردلان ۷ و نیری و روکش آسفالت بلوار ماهان حدفاصل میدان جمهوری تا استانداری و بلوار ماهان همچنین روکش آسفالت خیابان سید الشهدا و یاسر یک و بلوار نبوت و دیگر نقاطی از منطقه که نیاز به بهسازی داشتند از جمله پروژه‌های عمرانی اجرا شده است.

لطفی بیان کرد: همچنین اداره عمران منطقه بهسازی بسیاری از معابری را که طی درخواست های مردمی به سامانه ۱۳۷ ارسال شده بود را نیز اجرایی کرده است.

وی با اشاره به تداوم عملیات آسفالت ریزی در سطح معابر شهر، گفت: با توجه به اینکه ساماندهی و بهسازی معابر شهری با اقداماتی چون آسفالت ریزی، پیاده‌روسازی، اجرای کفپوش و جدولگذاری یکی از مهم‌ترین سرفصل‌های بودجه عمران شهری است، روند اجرایی این اقدامات با اولویت بندی مناطق کم‌برخوردار و با رویکرد تحقق اهداف توسعه پایدار شهری و جلب رضایتمندی شهروندان، برای داشتن معابر با کیفیت تداوم خواهد یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =