حق محمدلو

مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج گفت: اجرای پروژه‌های خدماتی به ویژه احداث پارک، تعویض جداول فرسوده و جمع آوری آب های سطحی از مهمترین اولویت‌های امسال مسئولان این منطقه است.

عباس حق محمدلو در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به برخی اقدامات عمرانی صورت گرفته در منطقه هفت، اظهار کرد: اجرای پروژه‌های خدماتی به ویژه احداث پارک، تعویض جداول فرسوده و جمع آوری آب های سطحی از مهمترین اولویت‌های امسال شهرداری منطقه هفت است.

وی ادامه داد: البته اجرای نهضت آسفالت و لکه گیری معابر و خیابان‌های اصلی و فرعی نیز در دستور کار جدی مسئولان این منطقه قرار گرفته است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج افزود: از ابتدای سال تا کنون ۱۱ قرارداد با پیمانکاران مختلف منعقد شده که از این تعداد پنج قرارداد مربوط به احداث جوب، جدول و زیرسازی جدول است، دو مورد با هدف اجرای آسفالت منعقد شده و مابقی قراردادها هم شامل احداث چاه های جذبی و پارک است.

حق محمدلو توضیح داد: طبق قراردادهای منعقد شده زیرساخت لازم جهت آسفالت ۲۰ کوچه از محله اوقافی‌ها انجام شده و جدولگذاری تعدادی از کوچه‌های محله حیدرآباد نیز در حال انجام است.

وی همچنین اضافه کرد: از ابتدای سال تا کنون جدولگذاری بسیاری از خیابان‌های این منطقه هم انجام شده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج با اشاره به اینکه تعدای از معابر شهرک‌های کوثر، فرهنگیان و الغدیر خاکی است، گفت: جدولگذاری و زیرساخت سازی معابر این شهرک‌ها به اتمام رسیده و به زودی عملیات روکش آسفالت آنها آغاز می‌شود.

حق محمدلو با بیان اینکه عملیات روکش آسفالت باید در دمای خاصی انجام شود، افزود: اجرای عملیات آسفالت در هوای سرد امکان پذیر نیست به همین دلیل به محض افزایش مجدد دما آسفالت ریزی معابری که در اولویت هستند انجام خواهد شد.

وی توضیح داد: امسال احداث ۱۳ حلقه چاه جذبی در دستور کار قرار دارد که تا کنون هفت مورد از آنها احداث شده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج اضافه کرد: علاوه بر اقدامات مذکور، از ابتدای سال تا کنون سه هزار تن لکه گیری آسفالت در این منطقه انجام شده است.

حق محمدلو به توسعه سرانه فضای سبز این منطقه نیز اشاره کرد و گفت: در این راستا عملیات احداث دو پارک نیز در حال انجام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =