بزنی

رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای شهر کرج بر لزوم اتخاذ تمهیدات لازم برای فصل سرما از سوی شهرداری تاکید کرد و گفت: ضروری است کانال‌ها و جوی‌ها به طور کامل لایروبی شوند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، فریده بزنی بیرانوند عصر یکشنبه در نطق پیش از دستور دویست و بیست و دومین جلسه رسمی شورا با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی، اظهار کرد: ان شالله با فرهنگ سازی مطالعه روزی یک صفحه کتاب مطالعه کنیم و این فرهنگ را ترویج دهیم تا در زندگی نهادینه شود.

وی با اشاره به در پیش بودن فصل بارش باران و برف تصریح کرد: نیروهای خدمات شهری در فصل بارندگی در آمادگی کامل باشند و در این راستا اقدامات لازم جهت لایروبی و پاکسازی مسیل‌ها و تأمین ماشین آلات انجام شود و شهرداری با آمادگی کامل برای استقبال از فصل بارش‌ها برود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد: با توجه به وارد شدن به فصل بارش، جاری شدن سیل می تواند خسارات جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد و از این‌ رو لازم است برای آمادگی در برابر بارش‌های فصلی و همچنین پیشگیری از حوادث احتمالی، طرح لایروبی انهار و مسیل‌ها در مناطق دهگانه اجرایی کنیم.

بزنی بیرانوند در بخش دیگری به رفع سد معبر پارکینگ مرکز خرید مهستان اشاره کرد و افزود: مرکز خرید مهستان یکی از مراکز خرید کلان‌شهر کرج است که تعداد هزار و ۳۰۰ نفر در این مرکز مشغول به فعالیت هستند از شهردار منطقه یا سازمان مربوطه درخواست می شود تا از سد معبر جلوی این مرکز جلوگیری شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای شهر کرج با اشاره به اینکه شهروندان به مسجد این مرکز خرید برای نماز مراجعه می کنند، گفت: ایجاد سد معبر جلوی درب مسجد زیبنده نیست مسئولان مربوطه رسیدگی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =