جلسه مالی

شهردار کرج با اشاره به آخرین وضعیت پروژه باغ کتاب کرج، گفت: شهرداری آمادگی دارد در قالب لایحه ای درخواست افزایش اعتبار این پروژه را به شورای شهر ارائه دهد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ علی کمالی زاده عصر یکشنبه در دویست و بیست و یکمین جلسه علنی شورای شهر ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه باغ کتاب کرج، اظهار کرد: در بودجه امسال حدود دو میلیارد تومان برای این پروژه در نظر گرفته شده که بدون شک تا پایان سال جذب خواهد شد.

وی با تاکید بر ضرورت افزایش اعتبار این پروژه ادامه داد: با توجه به تورم و نوسانات بازار، دو میلیارد تومان حتی کفاف تکمیل فنداسیون این پروژه بزرگ را نمی دهد به همین دلیل شهرداری آمادگی دارد در قالب لایحه ای درخواست افزایش اعتبار این پروژه را به شورای شهر ارائه دهد تا با تزریق منابع مالی، شاهد تسریع در فرایند تکمیل آن باشیم.

شهردار کرج در ادامه با اشاره به اینکه در بودجه امسال ۲۸ پروژه اولویت دار برای شهرداری تعریف شده است، گفت: پیگیر اجرای تمامی این پروژه ها هستیم.

کمالی زاده با بیان اینکه این پروژه ها بعد ابلاغ بودجه باید فرایند قرارداد را در قالب برگزاری مناقصه طی کنند، گفت: برخی از این پروژه ها چهار مرتبه به مناقصه گذاشته شده ولی هیچ شرکت کننده ای نداشتند.

وی ابراز کرد: در شرایط اقتصادی فعلی دور از تصور نیست روند اجرای سه یا چهار پروژه از پروژه های اولویت دار امسال در زمان بندی پیش بینی شده تکمیل نشوند.

شهرداری از تاکسی‌داران آسیب دیده از کرونا حمایت می‌کند

شهردار کرج در بخش دیگری با اشاره به افزایش جذب بودجه شهرداری طی یک سال گذشته، افزود: در هفت ماه اول سال ۹۷ میزان جذب بودجه عمرانی مصوب تک رقمی بود ولی طی پنج ماه میزان جذب به ۷۵ درصد رسید.

کمالی زاده گفت: در سال ۹۸ هم علی رغم تمام بحران های مالی، میزان جذب اعتبارات عمرانی کرج به بیش از ۸۵ درصد رسید.

وی همچنین در دفاع از لایحه بخشودگی شش ماهه عوارض و بهای خدمات تاکسیداران، توضیح داد: با تصویب این لایحه بخشی از آسیبی که شیوع کرونا به این صنف وارد کرده جبران خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =