نبیونی

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت های شورای شهر کرج گفت: منطقه پنج شهرداری کرج از جمله مناطق پرجمعیت بوده که نیازمند راه اندازی گرمخانه موقت است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای شهر کرج، محمد نبیونی عصر یکشنبه در دویست و بیست و دومین جلسه رسمی شورا با تقدیر از خدمات و زحمات شهردار، معاون عمرانی، معاون خدمات شهری، روسای سازمان های سیما و منظر و عمران و بازآفرینی و مدیران مناطق پنج و شش شهرداری به واسطه اقدامات خوبی که در محدوده حصارک، پل حصارک و حاشیه اتوبان انجام شده است به ویژه افتتاح کامل پل شهدای حصارک و زیباسازی این محدوده، اظهار کرد: با توجه به پروژه پارک هشت هکتاری در محدوده منطقه پنج شهرداری و طرح توسعه پارک شهید ایرانی با توجه به کمبود سرانه فضای سبز منطقه حصارک و استفاده از کلیه پتانسیل های عمرانی و اجرایی شهرداری در تکمیل این پروژه و بهره برداری آن تا پایان سال اقدام شود.

وی اضافه کرد: در خصوص وضعیت نامناسب حاشیه اتوبان در محدوده منطقه دو شهرداری درخواست می شود این محدوده پاکسازی و بهسازی و مناسب سازی شود.

عضو شورای شهر کرج گفت: در خصوص تابلوهایی که به عنوان تابلوی هوشمند در برخی ار نقاط شهر نصب شده از جمله روبروی پمپ بنزین حصارک این سوالات مطرح می شود که چه مقدار هزینه در این خصوص شده است و چه موقع بهره برداری از آنها صورت خواهد گرفت اساساً آیا ضرورتی برای خرید و نصب این تابلوها وجود داشته است؟

نبیونی یادآور شد: با توجه به طولانی شدن فرآیند نصب و بهره برداری پل های عابر پیاده در جلوی متروی گلشهر و میدان حصارک درخواست تسریع در این عملیات و اتمام و بهره برداری با توجه به فصل سرما و بارندگی اقدام شود.

وی با اشاره به طولانی شدن فرآیند اصلاح هندسی بلوار گلستان در منطقه پنج، گفت: ضروری است در اجرای این پروژه تسریع شود.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت های شورای شهر کرج در بخش دیگری تاکید کرد: به آثار بهسازی و پاکسازی نهر دلمبر در بالادست باید توجه ویژه ای شود.

نبیونی به ایجاد چندین رسوبگیر و آب بند در مسیر نهر دلمبر و درخواست برای رسیدگی به نهر دلمبر به صورت ویژه را خواستار شد و افزود: از شهردار برای تسریع در روند اجرایی پروژه ادامه شهید ناصربخت تا محل اتصال به بلوار خوارزمی با توجه به اینکه این پروژه یکی از اولویت های عمرانی شهر و شورای اسلامی شهر کرج در سال ۹۹ بوده است، درخواست رسیدگی دارم.

وی در پایان تاکید کرد: با توجه به نیاز ویژه به راه اندازی گرمخانه در محدوده منطقه پنج به ویژه در فصل سرما و عدم دسترسی افراد بی خانمان به گرمخانه های دیگر موجود در سطح شهر و رسیدگی به این شرایط نابسامان در این منطقه پرجمعیت از شرایط درخواست راه اندازی گرمخانه موقت داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =