بسیج - کراپ‌شده

فرمانده حوزه ۸ بسیج حضرت سیدالشهدا (ع) گفت: حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های بسیج در دوران انقلاب اسلامی مشهود است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ سرهنگ پاسدار غلام قربانی مشاور شهردار و فرمانده حوزه ۸ بسیج حضرت سیدالشهدا علیه السلام با صدور پیامی آغاز هفته بسیج را به تمامی بسیجیان شهرداری کرج تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

«فرهنگ بسیجی، فرهنگ معنویت، شجاعت، غیرت، استقلال، آزادگی و اسیر خواست های حقیر نشدن است»                

مقام معظم رهبری

هفته بسیج بزرگداشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است و امروز، بسیج با برخورداری از ظرفیت‌ها و توانایی‌های بزرگ و شخصیت‌های نجیب، نخبه و برجسته در حوزه‌های مختلف توانسته است از آزمون‌های سخت صداقت و کارآمدی سربلند بیرون آمده و مایه عزت و عظمت کشور و ثبات و ابهت نظام اسلامی گردد. بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی ایرانیان است و این مفهوم در کلام مقام معظم رهبری نیز به زیبایی متجلی شده است. بسیج در حقیقت، مظهر یک وحدت مقدّس، میان افراد ملت است. بسیج، یعنی همین پایگاه‏ های مقاومت و همین نیروهای جوان و پر شور انقلابی، بسیج یعنی متن مردم، مردمی که می‏ توان امید دفاع از انقلاب را از آنها داشت. 

بدون شک فراگیر شدن تفکر بسیجی که همان اخلاص، ایمان به هدف، بالندگی و رشدآفرینی است در ذهن همه افراد جامعه حرکتی هم سو را به دنبال خواهد داشت و همین تفکر است که فعالیت های اقتصادی، پیشرفت های نظامی، دستاوردهای علمی و ...، را ترمیم  و ارتقا داده است.

تفکر بسیج، حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های بسیج تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبوده و در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است و بسیجیان نیز در تمامی عرصه‌های علمی و فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی همواره الگو و پیشگام بوده‌اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز و ارج نهادن به مقام جانبازان وآزادگان سرافراز فرا رسیدن هفته بسیج و سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان دریا دل به ویژه بسیجیان شهرداری کرج تبریک می گویم و برای همه این عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =