فریده بزنی بیراموند-رییس کمیسیون خدمات شهری وعمومی وخزانه دار شورا

رئیس کمیسیون خدمات شهر و ایمنی شورای شهر کرج گفت: از شهردار و معاونت خدمات شهر شهرداری درخواست دارم تا در بارندگی ها انسداد و آبگرفتگی سطحی برخی معابر سریعا برطرف شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، فریده بزنی بیرانوند عصر یکشنبه در نطق پیش از دستور دویست و بیست وجهارمین جلسه رسمی شورا با اشاره به بارش های اخیر اظهار کرد: در فصل پاییز و زمستان به صورت مرتب مباحث مربوط به هواشناسی و بارش های احتمالی رصد می شود و در این راستا اکیپ های خدماتی در شهرداری در حالت آماده باش کامل باشند تا در صورت نیاز اقدام به جمع آوری آبو رفع آب‌گرفتگی های احتمالی که بیشتر به خاطر برگ های درختان است، کنند.

وی با بیان اینکه شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه آب‌گرفتگی در نقاط مختلف شهر در زمان بارش ها با شماره ۱۳۷ در ارتباط باشند، تصریح کرد: طی بازدید از برخی مناطق شهر آب‌گرفتگی قابل توجهی در منطقه حصارک، خیابان مالک اشتر وبرزنت مشاهده شد که از شهردار درخواست رفع این مناطق را دارم.

عضو شورای شهر کرج با اشاره به اینکه در فصل پاییز و زمستان هوا زودتر تاریک می شود، تاکید کرد: از شهردار محترم درخواست دارم که زمان جمع آوری زباله ها از درب منازل از ساعت ۹ شب به ۷ شب تقلیل پیدا کند.

بزنی بیرانوند ضمن تقدیر و تشکر از مدیران شهری منطقه ۳ و ۷ شهرداری، افزود: با توجه به جمع آوری سطل های زباله از جلوی درب منازل با بازدیدی که از سطح منطقه ۲ و ۳ داشتم رضایتمندی شهروندان از فرهنگ سازی و اجرای این طرح و رفع زود هنگام انسداد معابر بیان شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =