خستو

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه ضرورت دارد وضعیت پروژه پرهزینه تقاطع غیرهمسطح جمهوری اسلامی هر چه سریع تر تعیین تکلیف شود، گفت: مواضع شورای شهر در خصوص پروژه چند جلسه قبل از طریق رئیس شورا به شفافیت بیان شد و انتظار داریم شهرداری پروژه را متناسب با نگرانی و دغدغه شهروندان تغییر دهد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، رحیم خستو شامگاه یکشنبه در پایان دویست و بیست و چهارمین جلسه رسمی شورای شهر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شهرداری کرج حدود سه ماه پیش با حفاظ کشی اطراف میدان جمهوری اسلامی، اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح به صورت شرق به غرب را در دستور کار قرار داد که با مخالفت شورای شهر و مردم مواجه شد.

وی افزود: طبق گزارش ها در صورت اجرای شرق به غرب پروژه بخشی از درختان و فضای سبز شهر از بین می رود ضمن آنکه چندان مشکلی از ترافیک شهر برطرف نخواهد کرد. همچنین ریاست محترم شورا مطالبه عمومی را در خصوص چگونگی اجرای تقاطع جمهوری اسلامی به شهرداری منعکس کرده و انتظار می رود مدیریت شهری هرچه سریع تر متناسب با نظر مردم و شورا روند اجرای کار را تغییر دهد.

رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج همچنین از روابط عمومی شهرداری خواست تا در پایگاه خبری مدیریت شهری نظرات مخالف شورا در خصوص برخی مسائل شهری را منعکس کند.

خستو در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: تلاش ها بر این است تا در آینده نزدیک بخشی از آزاد راه شمالی کرج تکمیل و زیر بار ترافیک برود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه گشایش آزاد راه شمالی با نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نقش موثری در روان سازی ترافیک شهر دارد، یادآور شد: این آزادراه به طول حدود ۱۷ کیلومتر آزاد راه شهید همت در شرق کرج را به آزاد راه تهران - قزوین در غرب شهر متصل می کند و موجب روان سازی ترافیک در آزاد راه در محدوده شهر می شود.

خستو با اشاره به مصوبات امروز شورای اسلامی شهر بیان کرد: تجهیز تاکسی های سطح شهر به دستگاه کاتالیزور برای پیشگیری از آلودگی هوا و فرهنگسازی برای جایگزینی سطل های زباله در درب منازل از مهمترین محورهای موضوعی شورای شهر در نشست امروز بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =