سلیم نژاد

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: مدیران شهری باید پای صحبت ها و مطالبات مردم بنشینند و برای درک بیشتر مشکلات شهری بازدیدهای مستمری از سطح محلات داشته باشند و تصمیم گیری ها صرفاً از پشت میز صورت نگیرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، اکبر سلیم نژاد پیش از ظهر سه شنبه در جریان بازدید از ساختمان منطقه ۹ شهرداری کرج با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع مهمترین انتظار و مطالبه اعضای شورای اسلامی شهر از مدیران شهری است، اظهار کرد: شعار دوره کنونی شورا شفافیت و سلامت است و به حمد الهی در این راستا اقدامات گسترده ای در راستای تحقق شهرداری الکترونیک صورت گرفته و بسیاری از خدمات به صورت الکترونیکی و غیرحضوری ارائه می شوند.

 وی افزود: انتظار داریم که مدیران شهری گوش شنوایی برای مطالبات و دغدغه های شهروندان باشند و چنانچه پیشنهاد خوبی برای اجرای بهتر پروژه ها مطرح می شود، حتماً موضوعات به شورای اسلامی شهر منعکس گردد و سعی کنیم تا مشکلات شهری با مشارکت شهروندان مرتفع گردد و با کار جهادی و خدمت رسانی سالم و شفاف پاسخ اعتماد مردم را بدهیم.

رئیس شورای شهر کرج گفت: بنا داریم تا به صورت سرزده در مناطق و سازمان های شهرداری کرج حضور یافته و از روند پاسخگویی به مراجعان، اقدامات صورت گرفته و مسائل جاری مطلع گردیم و اگر نیازی به تذکر یا حمایت بیشتر بود، در دستور کار قرار گیرد. در هر حال نظارت مهمترین وظیفه شورای شهر است که باید به بهترین نحو ممکن اجرایی شود.

سلیم نژاد با بیان اینکه مردم باید محور باشند و هر اقدامی که در شهر صورت می پذیرد، در راستای رفاه حال شهروندان و جلب رضایت آنها است، گفت: احترام به حقوق شهروندی شهروندان و تکریم آنها موضوعی است که باید به یک فرهنگ و ارزش در بین پرسنل مدیریت شهری کرج تبدیل شود و البته قریب به اتفاق کارکنان و مدیران خود را مقید به این موضوع مهم می دانند.

وی با بیان اینکه منطقه ۹ شهرداری کرج در مرکزیت شهر قرار گرفته و از اهمیت استراتژیک برخوردار است، افزود: با حمایت های شورای اسلامی شهر تحولات عمرانی و خدماتی مطلوبی را در سطح منطقه شاهد بوده ایم که در بازدید امروز نکاتی به مدیر منطقه تذکر داده شود و امیدواریم با برگزاری جلسات نظارتی مستمر بتوانیم به ارائه خدمات کیفی تر به شهروندان کمک کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =