پارک محله‌ای «شهدای مدافع حرم»

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه مهمترین رسالت بسیج خدمت رسانی به مردم است، گفت: مکتبی بودن، مهمترین شاخصه یک بسیجی است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، سردار سید یوسف مولایی ظهر چهارشنبه در حاشیه افتتاح پارک شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: مهم‌ترین رسالت بسیج در شرایط کنونی تلاش برای خدمت‌رسانی حداکثری به مردم است؛ شجره طیبه بسیج از دل مردم بر آمده و همواره با حضور پررنگ قشرهای مختلف جامعه در مقاطع گوناگون و حساس نقش‌آفرینی کرده است.

وی افزود: بسیج متعلق به مردم و نظام است، بنابراین تمامی اقدامات این حوزه نیز از جمله برگزاری رزمایش‌ها، جلسات و فعالیت‌های گوناگون باید در مسیر خدمت‌رسانی به جامعه ساماندهی شود.

فرمانده سپاه استان البرز بیان کرد: هنگامی که لازم بود بسیج با حضور مؤثر در میدان دفاع مقدس از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کرد و پس از آن نیز این ظرفیت عظیم در خدمت سازندگی و خدمت‌رسانی به قشرهای آسیب‌پذیر جامعه قرار گرفت و امروز هم در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارد.

سردار مولایی مکتبی‌ بودن را رمز موفقیت بسیج در عرصه‌های مختلف دانست و گفت: بسیج مبتنی بر آموزه‌های مکتب تشیع و اسلام ناب محمدی (ص) شکل گرفته و در این مجموعه هدف‌گذاری، سازماندهی، مدیریت، تعیین صلاحیت و عضوگیری در مراحل تأسیس، تداوم و تحول تنها مبتنی بر آموزه‌های اسلامی بوده است.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه ملت بزرگ ایران، بیان کرد: حضور نیروهای مردمی و بسیجی در عرصه‌های مختلف موجب دلگرمی است و باید در زمینه‌های مختلف آمادگی مواجهه با شرایط روز را داشته باشیم.

فرمانده سپاه استان البرز یادآور شد: امروز به عنوان ششمین روز از هفته بسیج به نام «نیروی مقاومت ملت ایران» نام‌گذاری شده است و پخش سخنرانی رهبر معظم انقلاب به صورت سراسری، آغاز مرحله سوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه و توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی به همت سپاه و سایر نهادهای استان و افتتاح پروژه محرومیت‌زدایی در سطح استان از برنامه‌های این روز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =