لکه گیری منطقه 7

مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج گفت: بیش از هزار مترمربع از معابر سطح منطقه لکه گیری شده و برای این مهم ۱۴۴ تن آسفالت به کار رفته است.

عباس حق محمدلو در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، گفت: در روزهای اخیر عملیات لکه گیری و روکش آسفالت خیابان شهرداری بالاتر از خیابان دانشمند، بلوار موذن روبروی دانشگاه، خیابان آزادی از خیابان دوم تا چهارم، ضلع غربی و قسمتی از خیابان دستغیب شرقی محله اوقافی ها در متراژ بیش از هزار و ۱۵۰ متر مربع انجام گرفت.

وی تناژ آسفالت به کار رفته برای اجرای این عملیات را ۱۴۴ تن اعلام کرد و با تاکید بر اینکه اجرای پروژه های عمرانی یکی از نیازهای اساسی برای توسعه شهر است، از تلاش های بی وقفه واحد عمران منطقه که در تمامی فصول سال برای انجام پروژه های آسفالت معابر فعالیت می کنند، قدردانی کرد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج شنیدن صدای مشکلات شهروندان و درخواست های آنها را عاملی برای پویایی و تحرک مجموعه ارزیابی کرد و ادامه داد: بخشی از این درخواست ها شامل لکه گیری، روکش، پر کردن ناهمواری های سطح خیابان و نظایر آن می شود که به محض اعلام مشکلات شهروندان، واحدهای مربوطه برای رفع مسئله اقدام می کنند.

به گفته حق محمدلو تلاش های صورت گرفته و اجرای این پروژه ها منجر به تغییر و تحولات خوبی در منطقه شده و زمینه توسعه ی بیش از پیش را فراهم آورده است.

وی ضمن تشکر از صبوری و همکاری شهروندان در به ثمر نشاندن نهضت محله به محله آسفالت و با در نظر گرفتن محله های پرتردد و اولویت بندی محله ها، از آنان خواست تا ضمن در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی، مدافعان سلامت را در کُند شدن روند بیماری کرونا همراهی کنند.

مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج اضافه کرد: شهروندان یقین داشه باشند که هدف مدیران شهری ایجاد شهری شایسته به واسطه رفع مشکلات و دستیابی به توسعه پایدار و شهری بدون دغدغه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =