محراب سعادت

معاون اجرایی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری کرج از اجرای طرح ضد عفونی بازار روزهای کرج خبر داد و افزود: این طرح هر دوشنبه در تمامی بازار روزها اجرا می شود.

محراب سعادت در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: اجرای طرح دوشبنه های جهادی با همکاری معاونین خدمات شهر مناطق اجرا می شود، در این طرح پاکسازی محیط بازار روزها و ضدعفونی کردن محیط درونی و بیرونی آن با هدف ارتقای سلامت شهروندان انجام می شود.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در فصل سرما همه در شرایط ویژه ای به سر می بریم و ضروری است تا هر فرد با توجه به توانایی های خود زمینه ارتقای سطح بهداشت و پیشگیری از بیماری کرونا را فراهم کند.

معاون اجرایی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری کرج با تاکید بر اینکه تمامی غرفه داران در بازار روزها موظف به زدن ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی هستند، تصریح کرد: شهروندان نیز باید هنگام ورود به بازار روزها با ماسک وارد شوند و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

سعادت اضافه کرد: مجموعه مدیریت شهری در بخش های مختلف شهر اقداماتی را در این خصوص اجرایی کرده که اجرای طرح دوشنبه های جهادی و ضد عفونی کردن تمام بازار روزهای سطح شهر از جمله این اقدامات به شمار می رود.

وی با اشاره به این موضوع که رسیدگی به خدمات ویژه بازارها از اهداف اصلی سازمان است، عنوان کرد: کسب رضایت شهروندان که مهم ترین سیاست و هدف مجموعه مدیریت شهری است از دیر باز در دستور کار بوده و به مرور زمان تقویت نیز شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =