قرائت خانه

معاون اجرایی و عمران شهری سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج با اشاره به احداث قرائت‌خانه در سه منطقه کم‌برخوردار کرج، گفت: افزایش سرانه فرهنگی مدنظر است.

حسن پاکاری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز با تاکید بر اینکه احداث قرائت خانه در مناطق کم برخوردار شهر کرج تاثیر بسزایی در افزایش سرانه فرهنگی و پرکردن اوقات فراغت ساکنان این محلات به ویژه جوانان خواهد داشت، اظهار کرد: احداث قرائت خانه در پارک مادر در منطقه ۳، پارک هاشمی در منطقه ۴، پارک شهید ایرانی در منطقه ۵ شهرداری کرج آغاز شده و در حال اجرا است.

وی با اشاره به پیشرفت قابل ملاحظه در روند اجرای این پروژه، گفت: بعد از مراحل گودبرداری، تسطیح و رگلاژ بستر و ریختن بتن مگر، اجرای فونداسیون و بتن ریزی و اجرای ستون ها در پارک مادر انجام شده و قرائت خانه پارک هاشمی در مرحله خاکبرداری و ریختن شفته آهک است.

معاون اجرایی و عمران شهری سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج همچنین افزود: عملیات اجرایی احداث قرائت خانه پارک شهید ایرانی بعد از تحویل زمین به پیمانکار و انجام نقشه برداری در هفته پیش رو آغاز خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =