مرتضی جلالیان

مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج از بهینه‌سازی عملکرد ترافیکی در این منطقه خبر داد و گفت: عملیات ایمن‌سازی معابر پرتردد انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مرتضی جلالیان با اشاره به اجرای عملیات امحای بلوک عابر پیاده بلااستفاده در تقاطع  بلوار کامیونداران، گفت: گاردیل های معیوب و آسیب‌دیده نیز ترمیم و بازسازی‌شده است.

وی به اجرای عملیات ایمن سازی معابر پرتردد و تقاطع ها به وسیله نصب و مرمت سرعتکاه، خط کشی مسیرهای تعیین شده و نصب علائم ترافیکی اشاره کرد.

مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج به نصب تابلوهای ترافیکی در جاده مخصوص توسط معاونت حمل‌ونقل و ترافیک منطقه اشاره کرد و گفت: این مهم باهدف خدمات‌رسانی و افزایش ایمنی خودروها برای رفاه حال شهروندان انجام‌شده است.

جلالیان از اجرای خط‌کشی رنگ گرم اکستروژن پل سرحد آباد برای کاهش سرعت عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی در سطح منطقه خبر داد و گفت: این اقدامات به‌منظور کنترل سرعت رانندگان و تأمین ایمنی تردد خودروها و عابران پیاده اجرا شده است.

وی گفت: با توجه به علل و عوامل بررسی‌شده اجرای طرح‌های ایمن‌سازی معابر بسیار ضروری و لازم است و این منطقه از تمام امکانات خود برای بهینه‌سازی عملکرد ترافیکی استفاده خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =