فراخوان - کراپ‌شده

رئیس اداره اوقات فراغت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج از اعلام فراخوان ملی موشن گرافیک (گرافیک متحرک) با محوریت مدیریت پسماند و مشارکت شهروندی خبر داد.

محسن موسیوند در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، با اشاره به معضلات و آسیب‌های جدی در زمینه پسماند، گفت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته مهمترین معضلات جدی حوزه پسماند، عدم تفکیک زباله های تر و خشک، مسئله شیرابه، میزان بالای تولید زباله در خانواده ها و رهاسازی زباله ها در معابر عمومی و خارج از مخازن و غیره است که علاوه بر لزوم اتخاذ تصمیمات و برنامه‌های عملیاتی از سوی شهرداری و سازمان مدیریت پسماند، ضرورت مشارکت شهروندان نیز در این زمینه به شدت احساس می شود.

وی افزود: به همین منظور سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج، با توجه به رسالت خود در زمینه نقش آفرینی فرهنگی و با هدف فرهنگ‌سازی و آموزش و ترغیب شهروندان در خصوص مشارکت فعالانه تر درحوزه پسماند، اقدام به برگزاری این فراخوان کرد.

رئیس اداره اوقات فراغت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج گفت: به همین منظور از همه هنرمندان گرامی و فعالان حوزه گرافیک متحرک (موشن گرافیک) دعوت به عمل می آید با مراجعه به سایت سازمان فرهنگی و مطالعه محورهای اعلامی، طرح‌های خود را تا تاریخ ۱۴ بهمن ماه ارسال کنند. پس از داوری، منتخبین و حائزین تقدیر اعلام و جوایز پیش‌بینی شده ویژه ای به این عزیزان اهدا خواهد شد.

ارسال آثار از طریق پست یا ایمیل:
karajfarhangi@gmail.com


آدرس سازمان:
میدان جمهوری، بلوار ماهان غربی، بعد از پمپ گاز، سازمان فرهنگی، طبقه اول، دفتر امور اوغات فراغت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =