بازدید مترو

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه متروی کرج برای تهران اهمیت ویژه‌ای دارد، گفت: وضعیت این پروژه امیدوارکننده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محسن هاشمی در بازدید از متروی کرج که امروز پنجشنبه چهارم دی‌ماه انجام شد، اظهار کرد: متروی کرج خواهر متروی تهران است.

وی با تاکید بر اینکه متروی کرج برای تهران اهمیت ویژه‌ای دارد، گفت: در صورت راه‌اندازی خط یک متروی کرج مسافران می‌توانند از طریق قطار تهران - کرج که فعلا موجود است و ظرفیت بالایی دارد، به سمت تهران حرکت کنند.

رئیس شورای شهر تهران در بخش دیگری به اهمیت خط دو متروی کرج اشاره کرد که ۲۷ کیلومتر طول دارد و گفت: سطح مسافرپذیری این خط بالا است در صورت راه اندازی امکان سالانه ۶۰۰ هزار سفر وجود دارد.

هاشمی با اشاره به اینکه مراحل ساخت متروی کرج طول کشیده است، گفت: خوشبختانه پروژه متروی کرج برای شورای این شهر و شهردار محترم دارای اولویت ویژه‌ای است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری کرج تلاش می‌کند هفت کیلومتر از فاز یک مترو را افتتاح کند، گفت: امروز از خط دو بازدید کردم، این بازدید به دعوت مدیریت شهری کرج به واسطه سوابق بنده در این حوزه بوده است.

رئیس شورای شهر تهران وضعیت پروژه متروی کرج را امیدوارکننده توصیف کرد و گفت: امیدوارم به زودی شاهد افتتاح این پروژه باشیم تا کلان‌شهر کرج نیز به دیگر کلان‌شهرهای دارای مترو بپیوندند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =