9 دی - کراپ‌شده

فرمانده پایگاه بسیج شهید سلطانی شهرداری کرج گفت: مردم با بصیرتی که داشتند به میدان آمدند و بساط دشمنان و فتنه گران را در نهم دی ماه جمع کردند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حسین کمالی دهقان با اشاره به وقایع حماسه ۹دی ماه سال ۸۸ اظهار کرد: کسانی که در این راه قدم برداشتند وفاداری به ولی فقیه را از شهدای عرصه کربلا آموخته بودند و توانستند بساط فتنه و فتنه گران را برای همیشه در ۹ دی جمع کرده و نقشه های دشمن را نقش بر آب کنند.

وی با بیان اینکه در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه‌ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت، گفت: رهبری حکیمانه ولی فقیه زمانمان بود که ما را هدایت کرد، راه را نشانمان داد، همراهی و همدلی بین مردم ایجاد کرد و ما باید قدر این هیمنه نظام و نعمت را بدانیم.

گروه همسرایی میقات

فرمانده پایگاه بسیج شهید سلطانی شهرداری کرج یادآور شد: حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می‌آید.

در این راستا همزمان با ۹ دی و ایام فاطمیه گروه همسرایی میقات با حضور در طبقه همکف شهرداری مرکز یکصدا به مناسبت این ایام سرودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =