کانون پرورش فکری

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج گفت: ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز آماده افتتاح است.

علیرضا عاقلی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در زمینی با زیربنای هزار و ۵۰۰ مترمربع، در سه طبقه با کاربری اداره کل کانون فکری و آموزشی در منطقه پنج شهرداری کرج احداث شده است.

وی ارزش پروژه را ۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز با هدف افزایش سرانه فرهنگی و آموزشی شهر کرج احداث شده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج افزود: این پروژه شامل سالن آمفی تئاتر، گالری، کتابخانه مرکزی، سه کارگاه آموزشی، شش کلاس درس، بوفه و تراس استراحت، اتاق مدیریت، نماز خانه، سوئیت مهمان، سرویس های بهداشتی، آبدارخانه و اتاق نگهبانی، درب ورودی و غیره است.

عاقلی با اشاره به بهره برداری از پروژه یاد شده در آینده نزدیک، گفت: ایجاد فضای سبز محوطه به مساحت ۳۰۰ متر مربع و دیوار کشی به طول ۱۸۰ متر از دیگر اقدامات سازمان عمران در این پروژه است که با همکاری منطقه پنج شهرداری کرج اجرایی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =