سیدرضا فیض

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج گفت: ۶۰۰ متر از بلوار پونه شرقی به منظور انجام عملیات عمرانی تحویل این منطقه شده است.

سید رضا فیض در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به تأکید شهردار کرج در خصوص ضرورت آزادسازی و بازگشایی ادامه بلوار پونه و تسریع در توافقات انجام‌شده با مالکان املاک داخل طرح، اظهار کرد: برای تحقق این مهم جلسه‌ای با حضور معاون شهرسازی و معماری، مدیرکل اداره املاک و مستغلات، مدیرکل درآمد، معاون حقوقی شهرداری کرج و تعدادی از مالکان املاک ازجمله تعاونی نیرو و بانک تجارت برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این جلسه بیش از ۶۰۰ متر از بلوار پونه شرقی برای اجرای عملیات عمرانی توافق و تحویل منطقه پنج شهرداری کرج شد.

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج با اشاره به اینکه طرح یادشده دریکی از پرترددترین معابر شهر واقع‌شده و همچنین به دلیل وجود املاک معارض که باعث ایجاد گره‌های ترافیکی شده است، گفت: در جلسه یادشده تصمیماتی برای تسریع در اجرای این طرح اتخاذ شد.

فیض آزادسازی معابر را پیش‌نیاز و بستر توسعه شهر و نشان‌دهنده توجه مدیریت شهری به رفع موانع موجود دانست و گفت: آزادسازی معابر در اولویت کاری شهرداری بوده و آمادگی داریم در صورت تقاضا برای تعریض و آزادسازی معابر ترافیکی در شهر با متقاضیان واجد شرایط توافق کنیم.

گفتنی است؛ اجرای این طرح منافع بسیار زیادی برای شهروندان دارد که کاهش زمان سفر درون‌شهری و رفع مسائل و مشکلات ترافیکی از نتایج اجرای آن در آینده نزدیک خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =