زارع

رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج بر ضرورت نوسازی ایستگاه‌ها و تجهیز ناوگان آتش نشانی کرج تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عباس زارع در حاشیه بازدید از واحدهای مختلف سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به اینکه آموزش و پیشگیری از وقوع حوادث مهمترین وظایف این سازمان است، اظهار کرد: آموزش و پیشگیری دو مقوله مهم در جلوگیری از حوادث است.

وی ادامه داد: نجات جان انسان‌ها، مهار و اطفاء حریق از جمله کارهای سخت و مشقت آور است و آتش نشانان با تلاش شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مردم هستند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی ادامه داد: پیشگیری از حوادث یکی از وظایف اصلی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی است که باید با دقت انجام پذیرد و برنامه ریزی و آموزش شهروندان و پیگیری مجدانه این امر مهم باید از اولویت های مجموعه سازمان باشد.

ضرورت بهسازی و نوسازی ایستگاه های آتش نشانی

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به فرسوده بودن برخی از ایستگاه‌های آتش نشانی اشاره کرد و افزود: برخی از ایستگاه های آتش نشانی به لحاظ ساختمانی فرسوده و در وضعیت نامطلوب قرار دارند بنابرین لازم است در بودجه سال بعد بحث مقاوم سازی و بهسازی این ایستگاه ها لحاظ شود تا با استاندارد سازی ایستگاه ها بتوانیم خدمات شایسته تری را به شهر و شهروندان ارائه دهیم.

زارع در پایان به ضرورت ثبات مدیریتی در این سازمان نیز اشاره کرد و افزود: ثبات افراد در مجموعه و کاهش جابجایی ها می تواند منجر به کارایی بیشتر، بهبود عملکرد و قدرت تصمیم گیری و سرعت انجام کارها و در نهایت کاهش هزینه ها و ضرر و زیان های ناشی از تغییر نیروی انسانی شود که سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج نیز از این امر مستثنی نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =