حاجی قاسمی

دبیر دوم و رئیس کمیسیون عمران، ترافیک و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج خواستار تسریع در احداث کنارگذر مهرشهر، پیاده راه غربی باغ سیب مهرشهر و فاز دوم پارک هاشمی شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، مهدی حاجی قاسمی در جریان بازدید نظارتی از منطقه چهار شهرداری کرج با بیان اینکه کنارگذر مهرشهر یکی از پروژه های راهبردی دوره کنونی است که مسیر دسترسی مناسب به فرودگاه پیام را فراهم کرده و بار ترافیکی منطقه را می کاهد، اظهار کرد: از استاندار محترم تقاضا داریم با کمک به تسریع در تملک اراضی دولتی به آزادسازی مسیر پروژه برای اجرای فازهای بعدی مساعدت کند و همچنین اقدامات و سرعت عمل پیمانکار نیز باید مطابق با هدفگذاری اولیه باشد.

وی با اشاره به افتتاح پارک بین فازی مهرشهر و فاز نخست پارک هاشمی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع، نیاز مردم به سرانه فضای سبز و زیرساخت های رفاهی را امری مسلم دانست و ادامه داد: عملیات اجرایی احداث فاز دوم پارک هاشمی در حال اجرا است و انتظار داریم در مناطقی همچون آق تپه، سهرابیه، قنبرآباد، اخترآباد و... نیز رویکرد قابل دفاعی در راستای احداث پارک ها و بوستان های محله ای مشاهده شود.

عضو شورای شهر کرج با تاکید بر اینکه شهرداری کرج در دوره کنونی آنطور که باید در توسعه پیاده راه ها موفق عمل نکرد، گفت: احداث پیاده راه در ضلع غربی باغ سیب مهرشهر در مرحله توافق برای آزادسازی مسیر است و باید هرچه سریع تر عملیاتی شود، همچنین شهردار باید به وعده خود برای افتتاح پیاده راه رجایی شهر تا پایان امسال جامه عمل بپوشاند، شهر صرفاً متعلق به سواره روها نیست و سهم شهروندان برای پیاده روی و استفاده از زیبایی های شهر باید محترم شمرده شود.

حاجی قاسمی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته برای تعریض بلوار ارم، خواستار تسریع در این مهم شد و گفت: بحث ساخت و سازهای غیرمجاز از گذشته تاکنون یکی از مهمترین مشکلات مناطق ۴ و ۱۲ سابق و ۳ و ۴ کنونی است که باید به آن توجه جدی داشت، در شرایطی که احداث یک پارک یا تامین سایر سرانه ها هزینه های سنگینی به بودجه شهر تحمیل میکند، نباید اجازه دهیم ساختمان ها بدون پرداخت عوارض قانونی احداث شوند و جمعیت را افزایش دهند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر کرج خواستار پیگیری ساماندهی آب های سطحی و رفع مشکل فاضلاب شهری در اخترآباد، قنبرآباد و سایر محلات منطقه شد و گفت: این معضل چالش های بهداشتی و مخاطرات زیست محیطی به همراه دارد و شهرداری با همکاری آبفا باید برای این موضوع مهم چاره اندیشی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =