کتابخوانی - کراپ‌شده

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: اتفاقات یک سال گذشته نشان داد که قاسم سلیمانی نامی ماندگار و فراموش نشدنی در ایران است و از هر طیف و گروه عقیده‌ای به احترام این سرباز وطن از جای برخاسته‌اند و ادای احترام کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، اکبر سلیم نژاد ضمن تسلیت اولین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی اظهار کرد: در سیزدهم دی‌ماه سال گذشته فرزند برومند ایران اسلامی و فرمانده بزرگ مقاومت را ناجوانمردانه مورد هدف قرار دادند تا شاید بتوانند گوشه‌ای از شکست‌های خویش از ملت‌های منطقه را جبران کند، اما غافل از اینکه با ریخته شدن خون شهدای مقاومت نه تنها دستاوردی نصیب استکبار جهانی نخواهد شد بلکه این جنایات روند شکست و اضمحلال آمریکا را تسریع کرد.

وی با بیان اینکه فقدان شهید سردار سردار سلیمانی چنان تاثیرگذار بود که هنوز بعد از گذشت یک سال پس از آن واقعه همه مناسبات را در خاورمیانه تحت تاثیر خودش قرار داده است، افزود: شهید سلیمانی یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی و نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی شناخته شد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: این شهید والامقام هرگز فکری جز حرکت برای عزت اسلام و مظلومان جهان در سر نداشت و زندگی خود را صرف مبارزه با ظالمان کرد و همواره نگاهش به افق نگاه مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی دوخته بود.

سلیم نژاد با اشاره به اینکه بی‌تردید انتقام این جنایت هولناک را ملت بزرگ ایران و دیگر ملت‌های آزاده منطقه از امریکای جنایتکار خواهند گرفت، گفت: دولتمردان آمریکا سردار سلیمانی را تنها مانع برای اجرای برنامه‌هایشان در منطقه می‌دانستند این مهم بیانگر آن است که این سردار سرافراز اسلام نه فقط یک چهره ایرانی اسلامی بلکه چهره‌ای جهانی بود که آمریکا در راس همه قدرت‌ها به دنبال حذف وی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =