جلسه 230

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و امور مشارکت‌های شورای شهر پیشنهاد داد شهرداری کرج یک پژوهشکده دائمی راه‌اندازی کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، محمد نبیونی عصر یکشنبه در نطق پیش از دستور دویست و سی و یکمین جلسه رسمی شورا ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و رحلت حضرت آیت اله مصباح یزدی اظهار کرد: پژوهشکده پس از راه‌اندازی باید به‌عنوان یک مرجع مهم برای استفاده پژوهشگران و کارکنان مدیریت شهری و شورای شهر مورداستفاده قرار گیرد.

عضو شورای شهر کرج گفت: پیشنهاد می شود شهرداری کرج مرکز پژوهش ها و مطالعات شورای شهر را به یک پژوهشکده با مجوزهای مربوطه و در سطح استاندارد به عنوان پژوهشکده مدیریت شهری کلانشهر کرج راه اندازی کند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از روابط عمومی شهرداری و حوزه معاونت برنامه‌ریزی در خصوص هفته پژوهش به‌ویژه حضور حداکثری در جشنواره ملی امیرکبیر، گفت: نخستین جشنواره ملی امیرکبیر باهدف معرفی پایان‌نامه‌های تقاضامحور و برای ارتباط بهتر صنعت و دانشگاه در اواخر دی‌ماه سال جاری هم‌زمان با سالروز شهادت امیرکبیر در کرج برگزار می‌شود.

نبیونی به فعالیت‌های دانشگاه علمی و کاربردی مرکز آموزش شهرداری کرج اشاره کرد و افزود: این دانشگاه به‌واسطه برگزاری فعالیت‌های استارت آپی و سطح بالای این استارت آپ ها خوش درخشیده است در این راستا از شهردار درخواست دارم تا  فضای ورودی پارک را برای استفاده دانشجویان این دانشگاه مهیا کند.

وی یادآور شد: از شهردار محترم تقاضا دارم هر چه سریع‌تر نسبت به تسریع درروند تکمیل و بهره‌برداری پروژه ادامه شهید ناصربخت اقدام اساسی انجام دهد تا ترافیک این محدوده کاهش یابد.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و امور مشارکت‌های شورای شهر کرج بیان کرد: در خصوص تأمین خودروهای معاونت خدمات شهر مناطق دهگانه شهرداری از مدیریت شهری درخواست دارم تا در ارتباط با تأمین خودروهای موردنیاز که در بودجه نیز  مصوب شده اقدام شود.

نبیونی تکمیل پل‌های عابر پیاده نصب‌شده در محدوده میدان حصارک و روبروی ایستگاه متروی گلشهر (تکمیل سازه و نصب و راه‌اندازی آسانسورها) و  برنامه‌ریزی و مطالعه بررسی افزایش حقوق و مزایای کارکنان شهرداری برای سال آینده به‌منظور ترمیم حقوق با توجه به تورم بالای سال جاری را از دیگر تذکرات و درخواست‌ها به  شهردار کرج عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =