آرامستان

جمعی از مدیران و مسئولین سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری تبریز با حضور در بهشت سکینه (س) کرج با هدف تبادل تجربیات از بخش های مختلف این مجموعه بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، معاون فنی و اجرایی، مسئولین حراست و بازرسی، رئیس اداره پذیرش و متوفیات سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری تبریز با حضور در بهشت سکینه (س) و سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج، از بخش های مختلف این مجموعه بازدید کردند.

در این بازدید مسئولان بر سر پروژه های عمرانی از جمله قبور پیش ساخته حاضر شدند و ضمن دریافت اطلاعات در خصوص نحوه اجرا و استفاده، خواستار تبادل تجربیات به منظور اجرای پروژه مذکور در تبریز شدند.

مقبره های خانوادگی، پروژه گذر بهشت، پروژه محوطه سازی اطراف سالن معراج که شامل نمازخانه و مجموعه فرهنگی بهشت می شود، نیز از دیگر بازدیدهای مسئولان سازمان آرامستان های تبریز بود.

حضور در اداره متوفیات و برگزاری جلسه ای در خصوص درآمد، بودجه، قرارداد آمبولانس های خصوصی و ... از جمله مباحث مطروحه در این جلسه بود.

همچنین مسئولان حاضر در این بازدید ضمن بررسی وضعیت معیشتی کارکنان، بر یکسان سازی حقوق و مزایای پرسنل سازمان آرامستان ها در سطح کشور تاکید کردند و خواهان توجه ویژه توسط سازمان شهرداری ها و اتحادیه آرامستان های کشور به ویژه در قرارگیری مدافعین خاموش در مشاغل سخت و زیان آور  برای افراد شاغل در سازمان آرامستان ها شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =