9

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج به همراه فرمانده لشکر۱۰حضرت سیدالشهدا (ع) و جمعی از بسیجیان از خانواده شهید حسین لطفی که به‌تازگی شناسایی‌شده است، دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، آرش یگانی مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج به همراه سردار رفیعی فرمانده لشکر۱۰حضرت سیدالشهدا (ع) و جمعی از بسیجیان با حضور در منزل خانواده شهید لطفی، گفت: شهید حسین لطفی یکی از شهدای گمنامی بود که به‌تازگی خبر شناسایی پیکر مطهرشان از طریق آزمایش‌های ژنتیکی هویتشان مشخص شد.

 وی گفت: این شهید در عملیات والفجر ۸ به درجه رفیع شهادت نائل آمد و هفت سال پیش به همراه چهار شهید گمنام دیگر در میدان امام حسین (ع) تهران به خاک سپرده شد که هفته گذشته این خبر در ایام فاطمیه به اطلاع خانواده این شهید رسید. 

سردار رفیعی فرمانده لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) نیز در ادامه گفت: ثواب دیدار با خانواده محترم شهدا کمتر از اعمال چندین حج و عمره و زیارت کربلای معلی نخواهد نبود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، گفت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و دیدار با خانواده شهدا یکی از مصادیق بسیار بارز و مهم انتقال فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت است.

فرمانده لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) افزود: رشادت‌های رزمندگان اسلام در سال‌های دفاع مقدس موجب عزتمندی و اقتدار کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده و این اقتدار ثمره خون پاک شهیدان و ایثار و جهاد فی سبیل الله جانبازان، آزادگان و رزمندگان است.

شهید حسین لطفی که به عنوان شهید گمنام در میدان امام حسین (ع) به خاک سپرده شده بود با مطابقت تست Dna شناسایی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =