5 - کراپ‌شده

مسئول امور فرهنگسراهای معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج از آغاز ثبت نام کلاس‌های ترم زمستانه فرهنگسراهای شهرداری خبر داد.

ندا ساسانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اهمیت ارتقای بهره وری در اوقات فراغت شهروندان و استفاده صحیح از آن و همچنین رسالت سازمان فرهنگی شهرداری کرج مبنی بر آموزش شهروندی، گفت: کلاس های ترم زمستانه در رشته های هنری، فنی و سرگرمی در حال ثبت نام بوده و به زودی دایر خواهد شد

به گفته وی این کلاس ها در فرهنگسراهای منتخب سازمان برپا می شود و علاقه مندان می توانند با توجه به محل سکونت خود، نزدیکترین فرهنگسرا را انتخاب کرده و از کلاس های متنوع بهره مند شوند.

مسئول امور فرهنگسراهای معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج ادامه داد: هدف اصلی این رویداد فعال سازی و افزایش سطح کیفی خدمات فرهنگسراها بوده تا با پویایی آنها، شهروندان گرامی نیز از تمامی پتانسل های موجود در مراکز سازمان فرهنگی شهرداری کرج استفاده کنند.

ساسانی افزود: سرگرمی، خلاقیت، بازی های روز، نقاشی، موسیقی، تریکوبافی و رشته های متنوع از جمله دوره های آموزشی کلاس های زمستانه خواهد بود. علاقه مندان به شرکت در این دوره ها به سایت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج و در سمت چپ پورتال، به قسمت ثبت نام کلاس های زمستانه مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =