محمدی

رئیس کمیسیون محیط‌زیست و سلامت شورای شهر کرج گفت: دستورالعمل اجرائی تبصره سه ذیل ماده پنج آئین‌نامه اجرائی ماده یکم قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز شهرها در کرج تصویب شد و به‌زودی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، حسین محمدی در بیست و سومین جلسه کمیسیون محیط‌زیست و سلامت شورا که با حضور اعضای کمیسیون برگزار شد، اظهار کرد: برابر این لایحه شهرداری در نظر دارد نسبت به بازنگری و به‌روزرسانی دستورالعمل اجرائی تبصره سه ذیل ماده پنج آئین‌نامه اجرائی ماده یکم قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها مصوب سی و دومین جلسه شورای عالی استان‌ها پیشنهادی سال ۱۳۹۹ که در کمیسیون ماده هفت مورخ طرح و به تائید اعضاء کمیسیون مذکور رسیده است اقدام کند.

وی افزود: لایحه شهرداری به‌اتفاق آراء حاضرین به تصویب رسید به قید اینکه کلیه عواید حاصل از این تعرفه در شماره‌حسابی جداگانه به نام سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری کرج واریز و صرفاً به توسعه فضای سبز در محدوده قانونی و حریم شهر کرج اختصاص یابد.

رئیس کمیسیون محیط‌زیست و سلامت شورای شهر کرج بیان کرد: همچنین همه عواید حاصل از اخذ سرانه از باغات مطابق دستورالعمل ماده ۱۴ زمین شهری و کاربری‌های مورد درخواست مالکین پس از موافقت کمیسیون ماده هفت و اخذ مصوبات قانونی از شورای اسلامی شهر کرج، نیز در شماره‌حساب مذکور واریز و از محل این درآمد نسبت به تملک باغات و کمک به حفظ و نگهداری سطوح فضای سبز مراکز علمی و پژوهشی و غیرعمومی با تشخیص سازمان سیما منظر و تصویب کمیسیون ماده ۷ در محدوده قانونی و حریم شهر کرج اختصاص یابد.

محمدی یادآور شد: دستورالعمل پیشنهادی اجرائی تبصره سه ذیل ماده پنج آئین‌نامه اجرائی ماده یکم قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها در ۱۸ ماده و ۲۹ تبصره است که به تصویب اعضاء رسید.

وی در خصوص ارائه برنامه جدید تفکیک از مبدأ گفت: مقرر شد اعضای کمیسیون در صورت لازم نظرات خود را در مورد طرح ارائه‌شده از طرف شهرداری به دبیرخانه کمیسیون ارائه نمایند و نظرات پس از جمع‌بندی به شهرداری منعکس شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =