جمع آوری سبد زباله - کراپ‌شده

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج با اشاره به پایان طرح حذف و جمع‌آوری سبدهای زباله در این منطقه، گفت: پنج هزار و ۷۰ سبد جمع‌آوری شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، سید رضا فیض با اشاره به اینکه شهرداری برای فرهنگ‌سازی در خصوص جمع‌آوری زباله (ساعت ۹ شب) هزینه‌های بسیاری کرده است، گفت: متأسفانه وجود سبدهای زباله این فرهنگ‌سازی را به‌مرورزمان از بین برد.

وی با تأکید بر اینکه برخی از شهروندان زباله‌ها را هر ساعتی از شبانه‌روز که بخواهند در سبدهای زباله تخلیه می‌کنند، گفت: چنین اقدامی شهرداری را با مشکلات زیادی روبه‌رو کرده به‌طوری‌که در برخی معابر مجبور به جمع‌آوری زباله در چند نوبت هستیم.

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج وجود سبدهای زباله را عامل ایجاد آلودگی و در حقیقت آسیب به محیط‌زیست دانست و گفت: وجود سبدهای زباله در معابر اصلی و فرعی باعث شده با پدیده زباله گردی مواجه باشیم که خود انتقال بیشتر آلودگی را به همراه دارد.

فیض بابیان اینکه جمع‌آوری سبدهای زباله در دیگر کلان‌شهرها اجرا و امتحان خود را پس داده است، گفت: به همت معاونت خدمات شهری شهرداری کرج کار مطالعاتی این طرح انجام و دستورالعمل اجرای آن به مناطق ابلاغ‌شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح جمع‌آوری سبدهای زباله در منطقه پنج از دهم آبان ماه آغاز شد، گفت: با اجرای این طرح پنج هزار و ۷۰ سبد جمع‌آوری شد.

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج با تأکید بر اینکه ۲۳۰ مخزن مکانیزه در سطح معابر منطقه وجود دارد، گفت: ۳۰ مخزن دیگر جانمایی و نصب خواهد شد.

فیض همچنین گفت: انتظار می‌رود شهروندان زمان بیرون گذاشتن زباله‌ها را رعایت کرده و در اجرای بهینه این طرح یاریگر خدمت گذاران خود در مناطق باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =